Naše obchodní podmínky

Provozovatel a kontakt

Internetový e-shop Dárky z Moravy provozuje společnost Chuť Moravy  s.r.o., Hudcova 588/70b, 621 00 Brno, IČ 29300967, DIČ CZ29300967.

Kontaktovat nás můžete:

  • poštou nebo osobně na adrese Chuť Moravy, Havlíčkova 198, Modřice, 664 42 
  • telefonicky na čísle 549 215 695, nebo mobilu 737 287 601
  • e-mailem na adrese info@darkyzmoravy.cz

Doprava a platba

Zboží posíláme podle vaší volby prostřednictvím společnosti Geis, Messengerem nebo Uloženkou. Platit můžete dobírkou při převzetí zboží nebo předem převodem na účet. Jsme plátci DPH.

Termín dodání

Většinu zboží máme v dostatečném množství na skladě. Zboží, které objednáte cca do 15 h a máme ho skladem se snažíme expedovat následující den. Když vaše objednávka nebo platba přijde později, vyřídíme ji až následující pracovní den.

Storno objednávky

Jestliže si objednávku po odeslání rozmyslíte, napište nám prosím nebo zavolejte tentýž den do 16té hodiny, abychom vám zboží zbytečně nezasílali. Děkujeme.

Reklamace a vrácení zboží

Expedici věnujeme maximální pozornost, nicméně může se stát, že uděláme chybu. Pokud jste od nás dostali zboží, které nesplnilo vaše očekávání, kontaktujte nás a uděláme vše, abychom problém vyřešili k vaší spokojenosti.

Pokud se rozhodnete, že zboží nechcete až poté, co vám přijde, napište nám do 14 dnů od jeho doručení a pošlete nám ho zpět na naši adresu. Přiložte prosím číslo objednávky a číslo účtu, na který vám obratem vrátíme peníze. Důvod udávat nemusíte, ale samozřejmě budeme za něj vděční, protože nám může pomoci zlepšit naše služby.

Ochrana osobních údajů

S vašimi osobními údaji nakládáme podle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Použijeme je jen pro vyřízení vašich objednávek nebo dalších požadavků (např. vyžádaný zpravodaj) a nikdy je neposkytneme nikomu, kdo se nepodílí na zajištění služby (jako např. zvolená dopravní společnost). Jestliže si nepřejete, abychom vaše údaje po vyřízení objednávky uchovávali, napište nám a my je vymažeme.

“Pokud mezi prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz